klocki i tarcze hamulcowe

Angielska firma EBC Brakes została założona w 1978 roku.

Od początku swojej działalności, firma EBC była pionierem w produkcji klocków i tarcz hamulcowych do motocykli.
W drugiej połowie lat 80-tych, firma ta rozpoczęła produkcję samochodowych klocków i tarcz hamulcowych dzięki czemu urosła do rangi czołówki światowej z bardzo mocną pozycją w każdym segmencie przemysłu związanego z hamulcami.

pokaż ilustrację

EBC - Black Stuff

Klocki hamulcowe do użytku codzinnego.
Zgodne z normą Reg90.
Produkowane z najwyższej jakości materiałów, bardzo wytrzymałe.

pokaż ilustrację

EBC - Green Stuff

Klocki hamulcowe do szybkiej, codziennej jazdy dla lekkich samochodów sportowych z domieszką włókien nieżelaznych. Zgodne z normą Reg90.
Zwiekszona żywotność od 100% do 200%. Zachwycająca wydajność i siła hamowania już od zimnych hamulców.
Bardzo wysoka górna granica temperatury pracy 650 st.C
Zmniejszają temperaturę pracy tarcz o około 100-150 st.C, redukcja zniekształceń.

pokaż ilustrację

EBC - Red Stuff

Klocki hamulcowe do amatorskiego ścigania dla samochodów sportowych o średniej masie.
Półmetaliczne. Współczynnik tarcia 0.4 stabilny do temperatury 750 st.C. Przyjazne dla tarcz hamulcowych.
Polecane do aut z napędem na cztery koła (Mitsubishi EVO, Subaru Impreza)
Doskonałe w cięższych samochodach (BMW M3/M5 czy Audi A4/A6).

pokaż ilustrację

EBC - Turbo Groove

Tarcze hamulcowe.
Poszerzona łukowata szczelina wzmaga przepływ chłodnego powietrza.
Obniżenie temperatury klocków i tarczy hamulcowej
Odprowadzanie pyłu, brudu i gorących gazów.
Nawiercone otwory odprowadzają gazy powierzchniowe przy hamowaniu z dużej prędkości. Mocna struktura tarczy (nie wiercone na wylot).

pokaż ilustrację

TAR.OX - Fast Road

Klocki drogowe, w których skład mieszanki jest zoptymalizowany do szybkiej, ale nie wyczynowej jazdy po normalnych drogach. Klocki te oferują optymalną siłę hamowania w każdej temperaturze.

pokaż ilustrację

TAR.OX - Rally

Przeznaczone do wyczynowej jazdy sportowej w rajdach samochodowych. Mieszanka najlepiej sprawdza się na luźnych nawierzchniach, jak szuter czy śnieg. Ze względu na szeroki zakres temperatur pracy mogą być także stosowane w sporcie amatorskim (KJS), gdzie kierowca nie ma możliwości odpowiedniego rozgrzania klocków przed startem.

pokaż ilustrację

TAR.OX - G88

Sportowe tarcze hamulcowe z 40 nacięciami o głębokości od 2 do 5mm powodujące efekt turbiny dzięki czemu są lepiej chłodzone i odprowadzają zanieczyszczenia.

pokaż ilustrację

TAR.OX - Sport-Japan

Sportowe tarcze hamulcowe - dzięki nawierceniom zapewniają doskonałe chłodzenie całej tarczy co zapobiega ich przegrzewaniu się podczas intensywnego hamowania. Nacięcia pozwalają na oczyszczanie powierzchni klocka i tarczy z powstających podczas hamowania gazów i pyłów.

pokaż ilustrację

TAR.OX6

zestaw hamulcowy 6-cio tłoczkowy

pokaż ilustrację

TAR.OX8

zestaw hamulcowy 8-mio tłoczkowy

pokaż ilustrację

TAR.OX10

zestaw hamulcowy 10-cio tłoczkowy

pokaż ilustrację

TAR.OX12

zestaw hamulcowy 12-sto tłoczkowy

pokaż ilustrację

OMP - ROAD&SPORT RACING COMPOUND

Klocki hamulcowe przeznaczone do jazdy codziennej i tuningu. Współczynnik tarcia: 0,4 w zakresie temperatur od 100 do 600 stopni C.

pokaż ilustrację

OMP - sports brake discs

Sportowe tarcze hamulcowe

pokaż ilustrację

OMP - tuning brake discs

Tuningowe tarcze hamulcowe



Wszystkie ceny zawierają podatek VAT (22%)
Niniejsza oferta handlowa nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego i nie przedstawia stanów magazynowych.

ovh